Ajánlott oldalak.

Ajánlott oldalak

Nincs megjeleníthető elem

Google hirdetések

A titokzatos japán mószer

Hogyan próbálnak madárnak nézni minket az ingatlanirodák? Miért fizettetnek ki velünk többszázezer, akár millió forintot, olyasmiért amit mi magunk is el tudunk végezni? Valóságban is megtörtént eseteket írok le. Szóljon hozzá Ön is!

Ingatlan piaci hírek

Nincs megjeleníthető elem

FN blog

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Eladó lakásom és jómagam kálváriája

2008.03.30. 21:57 Maganszemely

Pokolbéli víg napjaim az ingatlanpiacon

Elváltam. Két gyermekem van. Most megpróbálom eladni a férjemmel közösen vett lakásomat, hogy kisebbet vegyek. Íme szenvedéseim története.

"Rejtélyek kicsiny tárháza – jó na, - lakása, szóval rejtélyek kicsiny tárlakása a miénk. Tegnap feltérképeztük úgy miheztartás végett, mert ugye kell egy alaprajz, ha bárkinek azt akarom mondani: héj te, nem kő kecó? Eddig úgy tudtam, hogy van egy kb. 72 nm-es bérházi öröklakásom. Most már nem tudom mekkora lakásom van, de az is lehet, hogy tulajdonképpen palota ez, mert akárhogy is számoltam, alaphangon 78 négyzetméter jött ki! Valamint van egy kb. 1 nm-es titkom. Mert az aztán már sehogy nem jön ki. A wc, ami nincs 1 nm, és gyakorlatilag négyszögű, a rajzon egy nyújtott téglalap lett, és majd 2 négyzetméter (óóóóóestenem, beh szép is lenne, akkor nem ütköznénk bele feszt a felmosóvederbe), tehát a konyha (bezony, a legendás rózsaszín konyhám) és a wc közt van valami. ... Szinte beleborzongok. Gyönyörű elméleteket gyártottam rá, és úgy döntöttem, bizonyára ott van a kincs befalazva. Ez esetben viszont nem palotám van, hanem palotám lesz!



Újra nekifogtam. Nem, nem vagyok hajlandó azt mondani, hogy holmi kéménynek fenntartott üreg! Barátaim unszolására, most nem kézzel és a gyerekeim vonalzójával méricskéltem újra, hanem egy számítógépes programmal. Ilyen is van - kérdeztem tőlük. Ahhoz képest, hogy csak minimálisnak mondható a számítógépes tudásom, elég jól ment az alaprajzkészítés ezzel a programmal. De az üreg okára továbbra sem jöttem rá. Egy valami azonban már biztos: már-már legyűrhetetlen a vágy bennem, hogy ne legyen egyetlenegy falszomszédom sem. Leírhatatlanul vágyom rá – így a meghamisított alaprajzon egyetlenegy sem lett. Háhá! Így talán jobban ellehet majd adni ezt a lakást!”


Hogyan passzoljam el a lakásom?

"Az összes rendszer bojkottálja az ingatlanbizniszemet, ugyanis a Rapid hirdetős oldal először csak nem nyílik meg, majd nem engedi feltenni a hirdetésemet. Viszont van sok másik. Az IC-re pikk-pakk felpakoltam, ott viszont buktam a képet, mert a hirdetés sürgős, bankszámlám pedig ugyan van, de hozzátartozó bankkártyám, valamint időm meg nincs utalgatni. Pláne nem vagyok megőrülve, hogy 2000 Ft-ot kifizessek egyetlen sz..-os képért?!! Na, ne!

Eszembe jut egy másik megoldás, hallottam, hogy van egy lehetőség kifejezetten csak ingatlantulajdonosok számára!
Ingyen hirdethetem az oldalon a lakásomat és akár 10 (!) képet is ingyen csatolhatok hozzá.
Rögtön megnéztem az oldalt. www.maganszemelytol.com .
Regisztráltam, 2 perc alatt feltettem a hirdetésem, igaz a képekkel kicsit megszenvedtem itt is... de mogoldottuk. Nagyon kedves volt az adminisztrátor, pikk pakk elmondott mindent és már  fent is volt a hirdetés 10 képpel.
Nagyon figyelemreméltó eszmefuttatást olvastam az ingatlanosok munkájáról. Engem meggyőzött, mint a tűztől, úgy tartom magamtól távol őket!
Gondolkozom nagyon, hogy az egyik csomagjukra előfizetek, nem nagyon van időm ugyanis a hirdetések feladásával foglalkozni. Meg nem is tudom, hol érdemes hirdetni. Mindegy ezt még meggondolom.

Aztán szokásos napi futkosás, rosszkor, rossz helyen csörög a telefonom, kinyomom, visszahívom, és erősen csodálkozom, mért hív engem holmi idegen?! Őszinte a megdöbbenésem, mikor kiderül a hirdetésre jelentkezik, a magánszemélyes oldalon tettem fel. Ó, nahát, maga tényleg szeretné? És pont ezt? Kérdez, válaszolok, ő: „majd hívom…” (régi idők randijai jutnak eszembe), a viszonthallásra. Megint hív, s az még mind semmi, de jön is. Ekkor 5 órája van fenn kb. a hirdetés a maganszemelytol.com oldalon. Azt mondja, hülye lesz  ingatlanostól 5-6 %kal drágábban lakást venni. Csak tulajdonossal hajlandó szóbaállni és ezen az oldalon keresgél már egy ideje.  :) Tanulom az ingatlanügynök szerepet, okosan, de csak a szükséges infókkal válaszolok a kérdésekre, hirtelen meggyőzöm őket arról is, hogy a rém randának tűnő rózsaszínű konyha, az tulajdonképpen csudaszép.

A Kedves Vevőjelölt nem prüszköl, nem köhög, lélegeztetni sem kell, emiatt nekem roppant gyanús az ügy. Vevőjelölt el. Újabb nap virrad, és pont a 86. kísérletre sikerül végre aktiválnom a Rapid hirdetésem is. 5. perc: e-mail a gigaász, a nagy, a hatalmas ingatlanközvetítőtől. Segítene, jönne, eladná. Nem húzom fel magam. Inkább nem is válaszolok. 10. perc: telefon cseng, a gigaász nyomatékosít, belekezd a leállíthatatlan sablon mondatkötegbe. Nem-nem, nem akarom, majd szólok, teló kinyom. 18. perc: telefon cseng. Nem giga, csak ász, de ő is segítene, s micsoda véletlen, hát ő pont azon a környéken érdekelt, sőt vevője is akad, aki pont ilyen lakást keres. Naná! Óóóó kérem, a világ tele van csodákkal. ”


Szólj hozzá!

Címkék: és eladó jómagam lakásom kálváriája elado lakasom es jomagam kalvariaja www.magnanszemelytol.com

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-ingatlanos.blog.hu/api/trackback/id/tr14403793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása